top of page
Zoeken
  • Foto van schrijveranikalinckens

Wat een uitvinding!

Wanneer je niet high wilt worden van thc olie en cbd olie niet helpt. Wat helpt er dan tegen mijn pijnlijke en onrustige benen? Een zoektocht was het. Verschillende cbd oliën uitgeprobeerd, maar geen enkele wat daartegen werkt.


Dan maar eens naar Holland & Barrett, kijken of ze daar iets hebben tegen onrustige benen. Zelf had ik al iets gevonden van cbd crème van Jacob Hooy. De verkoopster in de winkel raadde me nog zo ’n zelfde iets aan van hun eigen merk De Tuinen. Daarmee zouden heel wat mensen gebaat zijn.


Ik werd weer eens uitgerust wakker

Eenmaal thuis, dit natuurlijk direct geprobeerd. Het ruikt en smeert als mentholgel. De ene crème op het ene been en de andere op het andere been gesmeerd. De rest van de avond nog geen resultaat. Verdorie. Morgen maar nog eens proberen. Dit wordt weer zo ’n leuke onrustige nacht!


Na een verwachte onderbroken nacht zoals de meeste de laatste tijd, probeer ik het vandaag nog eens. Nog wat dikker aangebracht. Het werkt een beetje maar echt niet veel. Dan maar weer eens verder speuren op het internet.


Zo ben ik erachter gekomen dat thc bij inname, denk aan roken of druppels onder de tong, je wel high laat voelen. Terwijl als je dit plaatselijk aanbrengt, bijvoorbeeld op de huid, dit niet in je bloedbaan trekt en plaatselijk een soort van verdoofd.


Ik wil de nacht door kunnen slapen

Daar heb ik iets aan! Even verder zoeken hoe ik dat zelf kan gaan maken en uitproberen. Alles in huis gehaald, mijn eigen zalf gemaakt en laten afkoelen. Ik merk daarna al gauw dat het in de koelkast bewaren en willen gebruiken niet zo slim is. Dan is het veel te hard.


Ik bewaar het in de kelder, niet te warm en niet te koud. ’s Avonds proberen op mijn benen. Beide benen goed ingesmeerd. Na een kwartiertje heb ik geen last meer. Ik heb geen pijn en die eeuwige onrustige benen zijn er ook niet meer.


Voor het slapen nog wat erop gesmeerd, voor de zekerheid. Nu wil ik ook gewoon de nacht door kunnen slapen! De volgende ochtend word ik uitgerust wakker, ben vannacht niet wakker geworden. Wat een spul! De komende dagen maar iedere dag blijven proberen, kijken of het zo blijft…


Conclusie: ik smeer dit nu al twee weken iedere avond op mijn benen. En het werkt! Je wordt er niet high van. Vraag jij je af of dit misschien ook werkt voor jou? Stuur me een berichtje op Facebook of Instagram en dan stuur ik je een sample op om uit te proberen.




41 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page